Regulamin świadczenia usług wywozu odpadów przez DKM Property Sp. z o.o. Sp. k.
§ 1. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient — osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia.
- Usługa – usługa polegająca na odebraniu odpadów od Klienta w kontenerach KP-2,5, KP-5, KP-7, KP-10, KP-15 i KP-40 będących własnością Usługodawcy oraz w workach typu Big Bag
- Kodeks Cywilny — ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Konsument — klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego.
- Usługodawca — DKM Property Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Warszawie, ul. Syta 66A, 02-993 wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000364054, NIP: 9512321522.
- Umowa — umowa na wykonanie usług w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem.
- Regulamin — niniejszy Regulamin świadczenia usług wywozu odpadów.
- Zamówienie — oświadczenie woli Klienta, stanowiące jednocześnie zawarcie Umowy pomiędzy Usługodawcą a Klientem, określające w szczególności rodzaj usługi.
§ 2. Zasady ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady składania Zamówień na wywóz odpadów przez DKM Property Sp. z o.o. Sp. k.
- Warunkiem złożenia Zamówienia przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień.
- Usługodawca:
- oferuje swoje Usługi w zakresie wywozu odpadów budowlanych kontenerami mulda(2,5), KP-5, KP-7, KP-10 i KP-15, będących własnością Usługodawcy oraz w workach typu Bigbag
- posiada odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania prac stanowiących przedmiot zamówienia oraz ponosi odpowiedzialność za zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami
- dostarcza i ustawia kontenery w miejscu uzgodnionym przez obie strony
- odbiera wyłącznie odpady w udostępnionych kontenerach lub workach typu Big Bag
- Klient:
- ponosi pełną odpowiedzialność za wynajmowane od Zleceniobiorcy kontenery oraz za ich wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem.
- zobowiązuje się do pokrycia kosztów nowego pojemnika w przypadku niewłaściwego użytkowania kontenera np. spalania w nim śmieci, składowania soli, wapna, itp.
- zobowiązuje się do wskazania miejsca na postój kontenera oraz do zdobycia odpowiednich zezwoleń i uiszczenia opłat, w tym na zajęcie pasa drogowego. Skutki prawne wynikające z ustawienia kontenera w nieprawidłowym miejscu obciążają Klienta
- zapewnia należyty, wolny od śniegu i lodu oraz nie zastawiony innymi pojazdami dojazd do kontenera
- Maksymalny czas na załadunek kontenera to 7 dni. W szczególnych przypadkach czas ten może zostać przedłużony za dodatkową opłatą.
- Kontener zostaje zapełniony do wysokości burt, w przypadku ponadnormatywnego załadunku, Klient jest zobowiązany do częściowego wyładunku we własnym zakresie.
§ 3. Składanie zamówień i płatności
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową lub telefonicznie.
- Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, pod który ma zostać podstawiony kontener oraz numer telefonu i adres e-mail.
- W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Usługodawca skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Usługodawca ma prawo do anulowania Zamówienia.
- Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia internetowego, otrzyma on automatyczną odpowiedź potwierdzającą otrzymanie zamówienia.
- Zamówienia składane telefonicznie pod nr tel. 600-47-47-48 lub 608-750-011 przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 7-18, w soboty w godzinach 7-14.
- W przypadku zamówień internetowych, dostawa worków typu BigBag w regionie Warszawskim realizowana jest przez firmę kurierską InPost. Koszt wysyłki ponosi Usługodawca, jednakże w przypadku anulowania Zamówienia ze strony Klienta, zostanie on obciążony tym kosztem.
- Odbiór worków typu BigBag odbywa się według aktualnego grafiku, dostępnego u dyspozytora pod numerem telefonu 600 47 47 48
- Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania faktury VAT, która zostanie przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail.
- Złożenie Zamówienia stanowi zgodę na przesłanie faktury VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem art. 106n ust 1. Ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług.
- Jeśli nabywca nie chce otrzymać faktury drogą elektroniczną, może zgłosić sprzeciw — w tym wypadku Usługodawca ma obowiązek dostarczać Klientowi fakturę w tradycyjnej formie.
- Usługodawca pobiera wynagrodzenie za wykonanie usługi.
- Wszystkie ceny podane na stronie internetowej http://dkm-odpady.pl/ są cenami brutto podanymi w polskich złotych. Czas postoju kontenera u Klienta to maksymalnie 7 dni. Klient ma możliwość odpłatnego przedłużenia czasu postoju kontenera przeznaczonego na załadunek za dodatkową opłatą.
- Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty:
- płatnością za pośrednictwem systemu TPay (szybkie przelewy),
- gotówką lub kartą przy podstawieniu kontenera,
- Blikiem,
- przelewem na podstawie faktury proforma (przy zamówieniach telefonicznych).
§ 4. Prawo odstąpienia od Umowy
- Zamówienie może zostać odwołane najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień jego realizacji.
§ 5. Reklamacje w zakresie świadczenia Usług
- Usługodawca posiada odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania prac stanowiących przedmiot Umowy, jak również dokłada wszelkich starań w celu prawidłowego wykonania Usługi.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Usługodawcę o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją Zamówienia.
- Nieprawidłowości związane z realizacją Zamówienia, jak również reklamacje, Klient może zgłaszać drogą e-mailową pod adres kontakt@dkm-odpady.pl
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę oraz miejsce wystąpienia nieprawidłowości związanej z realizacją Zamówienia.
- Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
§ 6. Zmiana Regulaminu
- Usługodawca jest uprawniony do zmiany Regulaminu w przypadku zmiany istniejących lub dodania nowych funkcjonalności strony internetowej, rozszerzenia oferty, innych, w tym nieprzewidzianych wcześniej okoliczności, a także w razie zmiany mających zastosowanie przepisów prawa.
- W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień Regulaminu decyzją kompetentnego organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą Usługodawcę oraz Klienta.
§ 7. Postanowienia końcowe
- Dane podawane przez Klientów w ramach składnia Zamówień przetwarzane będą w celu realizacji Zamówień przez administratora — DKM Property Sp. z o.o. Sp. k.
- Klientowi przysługuje prawo do wglądu do treści podanych danych osobowych oraz ich poprawiania, a także żądania usunięcia danych.
- Dane podawane są dobrowolnie, jednak niepodanie danych oznaczonych jako obowiązkowe może uniemożliwić złożenie lub/i realizację Zamówienia.
- Administratorem danych osobowych jest DKM Property Sp. z o.o. Sp. k.
- Klient może dodatkowo wyrazić zgodę na otrzymywanie od DKM Property Sp. z o.o. Sp. k. informacji o charakterze reklamowym i handlowym. Informacje te przekazywane mogą być Klientowi za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Wyrażenie zgody nie jest warunkiem realizacji Zamówienia.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.